Friday 29 April 2011

Misi 10A!

Assalamualaikum kepada pembaca..hahahha..semakin ramai pengikut blog ini dan semakin meriah sekarang ini..saya ada lah insan yang biasa seperti kamu semua..tapi,semakin otak saya berjalan,selagi itu saya tak akan berhenti berfikir..Baiklah..dengan tidak membuang masa lagi,saya memulakan ceritanya..




Misi 8A..terbitan PTS telah mengukir sejarah Komik-M..Komik-M sangat popular apabila Misi 8A terbit..Komik-M telah mendapat nama...inilah cover Misi 8A..kalau korang tiada..belilah..





Memang best!..kalau tak baca,bacalah..rugi tak baca..hehhehehehhehehe (^__^)



Ini pula sambungan Misi 8A..yang sangat best..kali ini lukisan Afiq Salam lebih matang dari dulu..memang best!...Ini pula cover Misi 10A...!

Selepas membaca Misi 10A..Saya rasa macam nak memegang pensel dan melukis..ini lah hasil dia..tak sia-sia..Enjoy!..



Semoga bertemu lagi..

Assalamualaikum...(0o0)

No comments:

Post a Comment