Monday 11 April 2011

BEST FRIEND'S

Assalamualaikum semua,terutama yang kepada pembaca.....

Setiap manusia mestilah mempunyai kawan setia....atau kawan baik yang di percayai..

Ini dia my best friend's...


Kawan baik saya di dalam kelas (6 cemerlang)

Ini kawan saya yang ke mana sahaja saya pergi dia kan ikut...........



Ini pula kawan yang duduk di sebelah,yang saya percayai..kalau ade apa-apa saya akan berbincang bersama dia....Ini lukisan dia untuk saya selaku kawan setia...
Tak sangka yang dia boleh melukis..setahu saya dia hanya tahu menconteng sahaja..di dalam kelas telah banyak buku yang telah dikorbankan untuk menconteng sahaja....

Ini pulak kawan perempuan yang telah banyak beri dorongan aku untuk fokus ke arah kecemerlangan..



                              

Kalau kata kawan..banyak sangatlah...jadi yang ringkas kan dalam list...

KAWAN LELAKI

1)Firdaus
2)Izzul
3)Syafiq
4)Danial
5)Ali
6)Imran
7)Lutfi
8)Afiq
9)Syazwan
10)Amir
11)Razwan

Ni member 6 cemerlang..iaitu kelas saya...mungkin ade kot yang saya tak ingat..takperlah...

Banyak sangat lah..kawan-kawan saya..itu sebab saya ringkas kan nya menjadi list..

OKlah..setakat itu sahaja..

Assalamualaikum semua..o____o

1 comment:

  1. perhhhh..letak gambar yusra ade pape kew???ehem2..batuk laa plak..

    ReplyDelete