Saturday 16 April 2011

KALAU AKU SEORANG.....

Assalamualikum kepada para pembaca sekalian...best tak blog ni..??? hahahahha..saje je...blog ni taklah sehebat blog http://feeqry.blogspot.com/ atau http://rejakartun.blogspot.com/ ....tapi blog ini hanya sekadar untuk hiburan sahaja........

OKlah! tanpa membuang masa lagi...

Saya mempersembahkan pidato yang bertajuk..

Kalau aku seorang....

Assalamualaikum kepada semua terutamanya yang mendengar pidato ini (bongokkan orang yang baca pidato ini  dalam blog mana boleh dengar..bongok!) ...

Kalau saya seorang jutawan...

Saya akan beli  kereta Ferrari,Nissan Skyline,F1,Porshe dan Ferroshe...(banyaknya...sekali lagi bongok untuk pembaca pidato ini...semua kereta dia nak...klau macam ni..orang kaya pon bleh bankrap..)

Kalau aku seorang Perdana Menteri...

Kalau saya seorang menteri...saya akan bagi setiap orang rumah banglo sepuluh tingkat...(kalau macam ni..perdana menteri pon bleh bankrap....sekali lagi bongok untuk pembaca pidato ini..)

Baiklah..saya dah kesuntukkan masa...nak pegi ambik anak balik sekolah..

Jadi saya akhiri pidato ni dengan..

Assalamualaikum semua..

Pidato Oleh:- Kawesharayaglaahal karam dilautan Dalam

No comments:

Post a Comment