Monday 26 September 2011

BLOG BARU?

Assalamualaikum kepada para pembaca dan kawan-kawan yang saya hormati sekalian..


       

         Apa khabar semua? Sihat? Jika sakit,moga-moga cepat sembuh~ Sudah lama saya tidak melawati blog saya apatah lagi menulis..sejak kebelakangan ini,saya agak sibuk..Jadi,saya minta maaf banyak-banyak kalau anda semua nantikan blog seterusnya...Saya minta maaf~



       Raya macam mana? Seronok? Hahaha..saya akui bahawa raya tahun ini adalah raya yang lebih seronok daripada tahun-tahun lepas..

 

     InsyaAllah,saya tahu yang ada semua nantikan komik terbaru saya..jadi,saya harap semua bersabar menanti..saya hanya nak minta anda semua berikan usul untuk karya saya..anda rasa,apakah genre yang
sesuai untuk saya?

 Adakah Sci-Fi,Drama,Aksi,Superhero,Sukan,Alam persekolahan atau anda ada genre yang anda saya sesuai dengan saya?


    Jadi,saya dengan rasa rendah diri..minta kerjasama anda semua..



   Anda semua boleh mengetahui perkembangan saya melalui Facebook...


    Dan adakah anda rasa,patutkah saya membangunkan blog baru?



    
APA?..BLOG BARU??!!
     

No comments:

Post a Comment